سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوشته های فلسفی و عرفانی


 


چیزی که این روزها در سطح شهر زیاد به آن برمی خوریم دوستان خیابانی هستند.

افرادی که بیشتر پسر یا دختر جوان هستند و اکثراً بدونه آشنائی قبلی با هم دوست میشند. خیلی از آنها دوستیشان ادامه پیدا میکنه و منجر به ازدواج میشه.

آیا آشنائی افراد با یکدیگر اینم توی خیابان درسته؟

ریشه این کار را می تونیم توی رفتارهای خودمون جستجو کنیم از یک طرف خانواده ها جلوی رفت و آمد فرزندانشان را می گیرند که دنبال فساد نروند و از یک طرف غریزه ذاتی جوانها آنها را به طرف جنس مخالف می کشانه. عملی که درست در جاهای دور از دست خانواده ها یعنی خیابان مقدور میشه.

بعضی از این دوستیها ناپایداره و دوامی نمیاره، بعضی با عشق های دوطرفه روبرو میشه و ادامه پیدا میکنه.

ولی جواب سوال: تقریباً حدود هفتاد درصد کسانی که مشکل طلاق و با مشکلات ناسازگاری بعد از ازدواج دارند، طبق تحقیقاتی که من و همکارانم انجام میدهیم مربوط به زوج هائیکه آشنائی آنها دور از دست خانواده بوده و والدین در ایجاد آن نقشی نداشته اند. پس چرا اینگونه میشود. جواب آن در بی اعتمادی زوجها به همدیگره. آنها در اول تافته جدا بافته هستند ولی مدتی که طول کشید، شروع به متهم کردن همدیگر به روابط قبل ازدواج با دیگران می کنند هر چند که اینگونه هم نبوده باشه و یک احساس بی اعتمادی در آنها بوجود میاد.

هر پسر و دختری دنبال یه همسر پاک می گرده و آنگاه که حس کرد او قبلا با کسانی دیگه دوستی داشته اول نزاع و نابسامانی زندگی شروع میشه. این آغاز زوال زندگیست، چیزی که هرگز به آن فکر نشده.

دوستان گرامی خواننده عزیز:

از این برادر کوچک خود به شما نصیحت قبل از شروع هر دوستی عواقب آن را بسنجید و نا خواسته به دامن معضلات آینده نیفتید. خانواده بهترین و مطمئن ترین محل برای رسیدن به آرزوهای شماست. اگه افراد نزدیک شما از اعمالتان با خبر باشند نه تنها جلوی شما را نخواهند گرفت بلکه کمکتان نیز خواهند کرد.

والدین از انحرافات(اعتیاد- فساد جنسی- دزدی- فحشاء- مصرف قرصهای روان گردان و..........)می ترسند نه از روابط دوستانه.

دوستان تان را به اطرافیان معرفی کنید و کاری کنید که دیگران در جریان کارهای شما باشند این در درازمدت به نفع شماست.


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط :اسماعیل در 89/10/5 - 12:37 ع : : : نظر